امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

کم کم داره میرسه

1393/11/14 20:11
901 بازدید
اشتراک گذاری

 

تا عشق آمد دردم آسان شد،خدا را شکر
 
مادر شدم او پاره جان شد،خدا را شکر
 
شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من
 
لبخند زد جانم غزلخوان شد،خدا را شکر
 
من باغبان تازه کاری بودم اما او
 
یک غنچه زیبا و خندان شد،خدا را شکر
 
او آمد و باران رحمت با خودش آورد
 
گلخانه ما هم گلستان شد،خدا را شکر
 
سنگ صبورم،نور چشمم،میوه قلبم
 
شب را ورق زد،ماه تابان شد،خدا را شکر
 
مادر شدن یک امتحان سخت وشیرین است
 
دلواپسی هایم دو چندان شد،خدا را شکر

 

این عکس نمادی از خوشحالی پسر من به خاطر نزدیک شدن به تولدشه.


 
از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
 
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق
 
خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .
 
پیشاپیش تولدت مبارک 

بزودی با کلی عکس از تولدت که قراره در مهدتون برگزار بشه برمیگردم.

پسندها (4)

نظرات (5)

بابا و مامان
15 بهمن 93 10:42
عزیز دلم تولدت پیشاپیش تولدت مبارک
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله جون. شما همیشه ما را شرمنده میکنید.
مامان جونی
16 بهمن 93 0:49
تولدت مبارک عزیز دلم .: امیرحسین ناز ماهدیه خدا ، 4 سالگیت مبارک :. امیدوارم همیشه و همه جا شاد و تندرست و موفق باشی
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله ی عزیزم. ممنونم از لطفتون و دعای قشنگتون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 بهمن 93 8:01
سلاااااااااااااااااااااام به به تولد تولدت مبارک امیر حسین جان انشالله 200 ساله شی گل نازم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام دوست عزیز. ممنونم از شما .از اینکه پیشمون اومدید خوشحالم
مامان راحله
16 بهمن 93 11:11
تولدت مبارک عزیزم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم دوست عزیز که پیشمون اومدید وتبریک گفتید. بازم پیشمون بیایید خوشحال میشیم
مامان مرضیه
16 بهمن 93 23:51
تولد گل پسری مبارک باشه عزیزم. ایشالا صدو بیست ساله بشه سایه شما هم بالا سرش باشه و لباتون بخنده.
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنوم مرضیه جون.انشالله .