امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

عکسهای آتلیه

1394/1/29 15:12
929 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم چند روز بعد از تولدت بردیمت آتلیه ،این دفعه فقط دوتا عکس گرفتیم .

عکسهایی که تولد یک سالگی و دوسالگیت آتلیه گرفته بودی هم اینجا میذارم.

اول عکسی که خودمون گرفتیم چون از این کفشه خیلی خوشت اومده بود با دوربین خودمون این عکسو گرفتیم

عکسهای آتلیه تولد سالگی

زمستان90

 

آتلیه سالگی

زمستان91

آتلیهسالگی

زمستان93

پسندها (5)

نظرات (9)

mahtab
1 اردیبهشت 94 8:25
ماشاالله بهش زنده باشه الهی
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنون سلامت باشید دوست عزیز
مامان جونی
2 اردیبهشت 94 17:47
چه عکسای قشنگی افرین به گلپسر که تو بیشتر عکساش می خنده امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه خاله جون
مامان امیرحسین
پاسخ
پسرم جدیدا یاد گرفته بیشتر بخنده مخصوصا تو عکساش البته اگه خسته و کلافه اش نکنیم
بابا و مامان
5 اردیبهشت 94 7:46
الاهی فدات بشم ماشالاه ناز و دوست داشتنی
مامان امیرحسین
پاسخ
خدا نکنه خاله جون.ممنونم نظر لطفتونه
بابا و مامان
14 اردیبهشت 94 15:21
سلام عزیزم من براتون گذاشتم یه بار دیگه می زارم بفرمایید خصوصی
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام گلم.شاید ثبت نشده چون پیامی من ندیدم.باز هم ممنونم
مریم(مامان ثنا جون)
17 اردیبهشت 94 14:24
عزیزم چه عکسهای زیبایی مبارکت باشه خاله جون انشالله عکسهای عروسیت..
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خاله جون.ممنون. انشالله
mahtab
17 اردیبهشت 94 18:54
سلام نمیدونم کامنت نذاشتم یا ثبت نشده زنده باشه الهی ماشاالله مردی شده برای خودش
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام بله کامنت گذاشته بودید شرمنده من زیاد نمی تونستم بیام تا پیامها را تایید کنم. سلامت باشید.علیرضا جون را ببوس
بابا و مامان
25 اردیبهشت 94 8:17
مریم(مامان ثنا جون)
4 خرداد 94 1:53
سلام خاله لطفا 52 رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید خوش حالم میکنید من توی جشنواره شرکت کردم..تا 94/3/22 مهلت داریم ممنونم لطفا به دوستاتم خبر بده با هر موبایل تنها مجاز به ارسال یک پیامک هستید ولی سه کد متفاوت در همان پیامک را میتوانید ارسال کنید
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام .من رای دادم عزیزم.انشالله که برنده بشی