امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

فرهنگ لغت و بازیهای امیرحسین

1393/4/16 9:33
356 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر گلم.دوباره اومدم تا چند تا از اصطلاحات جدید که با زبون شیرین تو گفته میشه ومن و بابایی خیلی خوشمون میاد و چقدر هم از این اصطلاحاتت میخندیم ،بنویسم .مینویسم تا وقتی که بزرگتر شدی هم اینکه ما فراموش نکنیم که چقدر شیرین بودی و هم اینکه خودت بخونی .

پسر گلم میدونی که چقدر دوستت دارم

  وعاشق  کارهای قشنگ و شیرین زبونیهاتم.

ننشینده بود=ننشسته بود

کاریده بود=کاشته بود

قلمه=دلمه

قالانه=قابلمه

چینیدم=چیدم

این اصطلاحاتیه که  در فرهنگ لغت پسر گل من پیدا میشه .

اینجا امیرحسین که عاشق انگوره ،انگور ها را دونه کرده وبه اصطلاح خودش چینیده تو بشقاب.

 

امیرحسین سخت مشغول حل سودوکوستتعجب

 

از بین این همه بازی عاشق بازی سودوکو شدی ؟ای شیطون چون بابایی دوست داره تو هم برای اینکه کم نیاری میشینی بازی میکنیخندونکعین حرفه ای ها تعجب

آخر هم میگه برنده شدم دست بزنید برامتشویقتشویقتشویق

پسندها (7)

نظرات (10)

بابا و مامان
16 تیر 93 11:39
افرین به امیر حسین نازم فدای دامنه لغاتت عزیزم مامان جون من هنوز شروع نکردم شما دومین نفری رمز و می گیری حالا برو خصوصی
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله . آخه من خیلی خیلی عجله دارم.بازم ممنون
مامان مرضیه
16 تیر 93 17:28
سلام عسل خاله .قربون شیرین زبونیهات. چه بامزه حرف میزنه این این گل پسر.ماشالا ایشالا دانشمند میشی عزیزم.
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.ممنونم از محبتتون.ایشالله
مریم (مامان ثنا)
16 تیر 93 23:23
آفرین پسر زرنگ باهوش شیرین زبون
مامان امیرحسین
17 تیر 93 11:41
ای جانم گل پسر شیرین زبون حرف زدن بچه ها خیلی دوست داشتنیه مخصوصا غلط تلفظ کردن کلماتشون هر بچه ای خودش یه لغت نامه مخصوص به خودشو داره اون مامان امیرحسین پست انارما بودیم که ادرس نزاشته بودیم
مامان امیرحسین
پاسخ
بله همینطوره.ممنونم از محبتتون. مرسی خانومی درست حدس زده بودم .
مامان امیرحسین
18 تیر 93 17:04
اخی عزیزم چه خوشگل حرف میزنی. چه عکسای قشنگی گلپسرمون می خواد بگه بزرگ شدم و بازیهای فکری می کنم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم از محبتتون خاله جون. بله خاله من عاشق بازیهای فکریییییم
مامان امیـــرحسیــــن
24 تیر 93 17:03
سلام گلم تو رو خدا ببخش این همه اذیت میشی... نمیتونم کد کلیک راستو بردارم و شما مجبوری کلید تب tabرو اینقدر بزنی تا نشانگر تو کادر مشخص بشه... فقط آروم آروم بزن و به کادر دقت کن تا ردش نکنی...
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.خواهش میکنم.موفق شدم واومدم مطالبتون را خوندم. ممنونم که راهنماییم کردید.
مامان امیر
29 تیر 93 16:36
ماشالا ماشالا!! یه چیزی عزیزم ماشالا پسرت از الان خیلی مرده ها!! اصلا بهش نمیخوره بچه باشه،خیلی آقاس!! خدا بهت ببخشه!
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم عزیزم همه همینو میگن . واقعا .همینطوره سلامت باشی .خدا امیرحسین جون را حفظش کنه.
ساناز
3 مرداد 93 13:58
ماشالا خیلی جیگره این پسر گل شیرین زبون