امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

گرفتن جرثقیل

1392/8/3 22:43
450 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل من چند روزی بود که اتوبوس میخواستی یه روز رفتیم مغازه تا برات اتوبوس

بخریم که چشمت به جرثقیل

افتاد وگفتی اتوبوس نمیخوام اینو میخوام بابایی هم گفت اون چیزی که میخواد را

براش میگیرم واین شد که

برات جرثقیل گرفتیم . واز اون روز باجرثقیلت ماشین و عروسک وخلاصه هر چی

بشه باهاش میاری بالا.  عکسشو ادامه مطلب گذاشتم ببین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان امیرحسین
5 آبان 92 9:51
مبارک باشه.
دست مامان و بابای مهربون درد نکنه.
بوس برای امیرحسین جونم


سلام خاله ممنونم بهم سر زدید.
الهام(مامان اميرحسين)
7 آبان 92 15:08
مبارك جر ثقيل قشنگت باشه عزيزم... گلم شما رو با افتخار لينك كردم
مریم (مامان ثنا جون )
8 آبان 92 16:42
سلام مبارک باشه...من شما را با افتخار لینگ کردم...
mahtab
19 شهریور 93 9:51
سلام مبارکش باشه برای شما هم مارکش دانیاله؟ چند گرفتین؟ من 32
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام .ممنونم بله دانیاله. فکر کنم 25 تومن.