امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

شعرهای گل پسرم

1392/8/3 22:46
377 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

 

سلام به دوستای خوب امیرحسین،گل پسر من چند تا شعر یاد گرفته،که  وقتی میخواد

بخونه میگه تو گوش بده

 

من بگم ،که این شعرها رو من با زبون خودش اینجا مینویسم

 

          

 

 

 یه توپ دارم قلقلیه     سوخو،سفیو،ابیه                                                       
، میزنم زمین هوا میره،نمیدونی تا کجا میره، من این توپو نداشتم مشقام خوب نمشتم،بابام بم عیدی داد یه توپ
قلقلی داد  


 

توپولوم توپولو،صورتم مثده هولو،قد بالام کوتاه،چشو وابروم سیاه، مامان خوبی دارم میشنه توی خونه می دوزه
دونه دونه لباسای بچهگونه میپوشم خوشگل میشم مث یه دسه گل میشم

 

زنبوره طلایی نیش میزنی طلایی پاشو پاشو بهاره گل دوباره در اومد

 

من یه گلم  من یه گلم  ، نگا بکن چه خوشکلم  ، اول که گل نبودم اول یه دونه بودم  ، یه بچه ی نازنین منو گذاش تو زمین ، بارون اومد آبم داد ، خورشید اومد نولم داد(نورم) داد ، بوزوگ شدم قد کشیدم تا به اینجا رسیدم.


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)