امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

پسرگلم اینجا درهم برهمه

1392/10/19 15:47
524 بازدید
اشتراک گذاری

گلم اینجا از همه جور خاطره ای برات نوشتم

پسر گلم امامها را چند روزیه یاد گرفتی خیلی قشنگ با زبا ن شیرین کودکانه ات میگی. عزیزم اصلا

نفهمیدم

چه جوری شد که یکدفعه علاقه پیدا کردی که امامها را یاد بگیری وخیلی زود هم یاد گرفتی .با این روش

حالا اعداد را هم بهتر میگی.از همه  قشنگتر اینجاست به امام دوازدهم که میرسی میگی غایب است

مهدی صاحب زمان اوست خدا را نشان.الهی من فدات شم که با اشتیاق تموم گوش دادی وحالا هم

میگی.

 

 

شبها قبل ازخواب خیلی تلاش می کردم که هرجوری شده بریم دندونهای خوشگلت را مسواک کنی تو هم

که خیلی چموشی چشمک.تا اینکه دو سه شب پیش وقتی اومدم برات مسواک بزنم شعر هم برات خوندم دیدم

که چقدر جواب داد و تو هم خوشت اومدحالا دیگه تا میگم بریم مسواک بزنیم اول یکم قایم میشی وبازی

میکنی وبعد میای وبا هم شعر میخونیم و مسواک میزنیم.خندهتا کی این برنامه اثر داشته باشه نمی دونم 

خدا کنه که حالا حالا اثرش بمونهخندهخندهخنده

 

شعر خرگوش من چه نازه     گوشاش چقدر درازه

می خوره برگ کاهو       میپره مثل آهو

را هم یاد گرفتی

 

قصه شنگول ومنگول را هم برات گفتم خیلی خوب یاد گرفتی دیشب موقع خواب برای بابایی میگفتی.

 

 

 دیروز رفتیه بودیم بیرون که یکدفعه چشمم به قلک افتاد تا دیدیم رفتیم برات خریدیم توهم خیلی خوشت

اومد آخه چند وقتی بود دنبالش بودیم تا بلاخره دیدیم وگرفتیم  پسر گلم میخواد پولهاشو جمع کنه

بالا بالا ،تراکتور ،حلقه تن تاک وعروسک پستونک دار بخره.( ای کاش آدم همیشه بچه بود وحال وهوای کودکی داشت )

 

 

 

 

حالا داستان ماشین یا به قول خودت موتورت را برات بگم.

تقریبا ده،یازده ماهت بود که این ماشین را (که هدیه دایی علی) برات گرفتیم واز اون موقعه خیلی اینو دوست داشتی تا عید امسال که برات دوچرخه خریدیم ولی توبا این حال هنوزم اون (ماشینو) میخواستی منم چون که چند باری رفتی روش می ایستادی یکدفعه برمی گشت میخوردی زمین مجبور شدم کنار بزارمشوهر چند وقت یکبار برای یکی دو روز برات میاریم وبازی میکنی دوباره قایم میشه.اینم عکسش

حاضری دوچرخه نباشه ولی این باشه ولی من از شیطنتهات می ترسم عزیزم. 

 

 

امیرحسین تا این لحظه ، 2 سال و 11 ماه و 3 روز و 0 ساعت و 57 دقیقه و 51 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهشید مامان مهتا
19 دی 92 21:08
طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا نیست تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.niniweblog.com
خواب گو
19 دی 92 22:00
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
شیوا و مامی جونش
20 دی 92 1:50
هزار ماشاالله پسر نازی دارین با افتخار لینک شدین ببخش دیر شد
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم نظر لطفتونه. خواهش میکنم. من هم شمارا لینک کردم
مریم (مامان ثنا جون )
21 دی 92 9:51
هزار ماشاالله به هوش و استعداد همیشه زنده باشی.. افرین خاله که مسواک میزنی مبارک قولکت باشه
مامان امیرحسین
پاسخ
مرسی .