امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

تولدت مبارک

1392/11/19 20:27
447 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 


 

روز تولد تو میلاد عشق پاکه برای شکر این روز پیشانیم به خاکه

 

 

 

 

این هم عکس امیر حسین در 16 بهمن سایت نی نی وبلاگ

 

 

 

 

 

برایت یک بغل مریم,که مستش میشوی هردم,برایت قدرت آرش,که دشمن را زنی آتش,برایت سفره ای ساده,حلال و پاک و آماده,برایت یک تن سالم,برایت هرچه خوبی هست,صمیمانه دعا کردم

 

 

وجود تو تنها هدیه گران بهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

 

 

وجود تو تنها هدیه گران بهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

 

لبخند زدی وآسمان آبی شد/شبهای قشنگ بهمن مهتابی شد/

پروانه پس از تولد زیبایت/تا آخر عمر غرق بی تابی شد.

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان یاسمن و محمد پارسا
16 بهمن 92 17:14
تولدت مبارک عزیزم بدو بیا ما هم تولد داریم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله جون.چشم اومدم
قالب رایگان
16 بهمن 92 20:20
عزیزم تولدتتتتتتت مبارررررررررررررککک
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم دوست عزیز.
مامان بیتا و تینا
17 بهمن 92 9:27
سلام عزیزم از وبلاگ یکی از دوستان متوجه شدم که تولد گل پسرته تولدش مبارک انشاالله که 120 سال صحیح و سالم زنده باشه دوست داشتی به وب ما هم بیا خوشحال میشیم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم .خیلی لطف کردید. ایشالله. حتما.اومدم پیشت.
مامان بیتا و تینا
17 بهمن 92 9:35
خیلی ممنونم که به وبمون اومدی عزیزم با افتخار تمام لینکتون میکنم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم. من هم شما را لینک کردم.به جمع دوستانم پیوستید.
مامان بیتا و تینا
17 بهمن 92 9:53
اسمش رو تغییر دادم عزیزم
مامان امیرحسین
پاسخ
مرسی گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 بهمن 92 15:21
مامان نمیاید گپ تایید کنید
مامان امیرحسین
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 بهمن 92 15:52
عزیزم نمی دونم چرا قطع شد فکر کنم مشکلی هست عیب نداره یه دفعه دیگه دوست دارم
مامان امیرحسین
پاسخ
اشکال نداره.
الهام(مامان اميرحسين)
17 بهمن 92 16:57
تولدت مبارك پسرم صد ساله بشي عزيزم..
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام ممنونم خاله جون بلاخره رویت شدید
مبینا
17 بهمن 92 22:17
سلام عزیزم تولد گل پسرتون مبارک.خوشحالم با یه همشهری تبادل لینک داشته باشم.
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام دوست خوب.ممنونم از لطفتون.منم خوشحال میشم
مامان کوثری
18 بهمن 92 12:30
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
مریم(مامان ثنا جون)
19 بهمن 92 14:01
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه انشاالله 120000ساله بشی زیر سایه پدر و مادرت. راستی خانمی رمز چی بود
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم گلم .الان میام بهتون میگم.
ساناز
25 بهمن 92 18:32