امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

حرفهای شیرینت وبازیهای قشنگت

1393/1/25 8:43
330 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دلم،پسر گلم میخوام از شیرین زبونیت در ایام عید یه خاطره برات بزارم میدونم که هروقت هم حالا خودمون و هم وقتی که خودت بزرگ شدی و خوندی خندت میگیره از این حرفهات.پس بیا دنبالم یه صفحه ورق بزن وبیا ادامه مطلب که بخونی

داستان از اینجا شروع شد که پسرگل من کوچولوتر که بود میخواست بگه تخم مرغ میگفت تمبغولو .این بود که هرکی فهمیده بود بهش میگفت امیرحسین بگو تخم مرغ و قهقههقهقهه

در ایام عید هم یه روز که خونه آقاجون بودیم دختر خاله آقاجون اومده بود خونشون که دایی علی وعمو سعید دوباره بهت گفتند بگو تخم مرغ ،تو هم یه بار گفتی با اینکه دیگه یاد گرفتی قشنگ میگی تخم مرغ اما از روی شیطنتی که داری بازم گفتی تمبغولو دختر خاله آقاجون با تعجب پرسید یعنی چه؟وقتی که داستان را شنید ازت خواست دوباره بگی که دیگه نگفتی اونم بهت گفت ما بیایم خونتون برامون تخم مرغ درست میکنید تو هم گفتی نه تخم مرغ گرونه نمیتونیم بخریم فقط برا خودمون میخریم همهتعجب کردیم که این حرفها را از کجا گفتی دیگه دختر خاله آقاجون تا اونجا بود همینطور میگفت و میخندید نمیدونم چه جوری این جوابو دادی اما آنقدر شیرین گفتی که مطمئنم هرجا ببین تو را دوباره سر به سرت میزاره.

بازی اینروزهای امیرحسین

 

 

کلمه جدید ی که گفتی میخواستی بگی نشستم گفتی میشینیدم منم مرده بودم از خندهقهقههقهقههقهقهه

دیشب هم  موقع خواب گفتی مامان دوست دارم منو میگی تعجب

وای خدا از دست این پسمل که خیلی خیلی دوست داشتنیه  و شیرین با این حرفهات منو هر روز

شیفتیه تر خودش میکنه.

دوست دارم نمیدونم چقدر هرچی

 

 

 

بگم بازم کمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 93 11:50
الاهی فدات بشم شیطونکم فدات بشم که حسابی مشغولی
مامان امیرحسین
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنونم خاله
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 93 11:50
مامان جون ممنونم از مهربونیت عزیزم خیلی لطف کردید
مامان امیرحسین
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم کار خاصی نکردم
مامان بیتا و تینا
26 فروردین 93 1:21
سلام عزیزم اخ که من فدای اون زبونش بشم عزیز دل خودمه محکم محکم ببوسش راستی عزیز ما اپیدیم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام. خدا نکنه خاله جون اینم یه بوس محکم اومدم پیشتون
الهام(مامان اميرحسين)
26 فروردین 93 16:22
تمبغولو بشي من بخورمت شييييييييييييطون! عجب احساسي هم تشريف داري؟ آفرين!
مامان امیرحسین
پاسخ
واااااای آره دیگه خاله
مامان امیرحسین
30 فروردین 93 18:05
عجب شیرین زبونی هایی کردی گلپسر اخه تو وروجک از کجا از قیمت تمبغولو( تخم مرغ) خبر داری که بلبل زبونی می کنی ولی واقعا بچه های این دوره زمونه خیلی بلان دوست دارم خاله
مامان امیرحسین
پاسخ
منو اینجوری نبین من از خیلی چیزها خبر دارم خاله جون واقعا درست میگید خیلی بلاند منم شما را دوست دارم.