امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

مادر روزت مبارک

1393/1/30 14:30
813 بازدید
اشتراک گذاری

 

 آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
 
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
 
به مادرم . . .
 
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد . . .

 

 

 

 

 

  

مادر ای پرواز نرم قاصدک

 

 

مادر ای معنای عشق شاپرک

 

 

ای تمام ناله هایت بی صدا

 

 

مادر ای زیباترین شعر خدا

 

 
 
بهشت زیر پای مادر است ...
 
و خانه  با وجود مادرم ؛ برایمان بهشت کوچک است ...
 
روزت مبارک مادرم .
 
 
 
مادر خوبم :
 
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
 
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
 
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .

 

پیوست:الهی من فدات شم گلم .دیشب که بابایی بهت گفت فردا روز مادر ،گفتی منم میخوام به مادر بگم مادر روزت مبارک (امیرحسین به مامان من میگه مادر،به مامان باباییش میگه مادرجون)بعد که بابایی برات توضیح داد امروز از صبح چند بار اومدی وبه من گفتی مامان روزت مبارکماچماچماچ

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان بیتا و تینا
31 فروردین 93 11:23
مادر ، تک واژه ایست زیبا مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد روزت مبارک مهربونم ما اپیدیم
مامان امیرحسین
پاسخ
متن زیبایی بود.ممنونم روز شما هم مبارک الان میام پیشتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
31 فروردین 93 14:25
مادر عزیز ومهربون روزت مبارک
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم مامان گل
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 15:18
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم از متن قشنگتون . این روز بر شما هم مبارک
مامان امیرحسین
31 فروردین 93 22:22
خواندممت گل تا بدانی از همه گلها سری یک جهان گل دیدم و اما تو چیز دیگری خوب می دونی چرا؟ چون هم زن و هم مادری روزت مبارک دوستم
مامان امیرحسین
پاسخ
بر شما نیز مبارک
مامان امیررضا
1 اردیبهشت 93 17:21
سلام دوست عزیزم منونم که به ما سر زدی روز شما هم مبارک باشه. با افتخار لینک میشی عزیزم. من اصفهان تنهام. فقط شوهرم و پسرم رو دارم. همه ی فامیلها و خونوادم ارومیه اند . اینجا فامیلهای شوهرم هستن ولی خیلی کم رفت و امد دارم باهاشون.دوستای من همه نی نی وبلاگیهای عزیز هستن.
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.شما هم با افتخار به جمع دوستان گلم پیوستید.ایشالله هر جا که هستید سالم وشاد باشید
مجله توت فرنگی (مامان علیرضا)
2 اردیبهشت 93 19:30
سلام عزیزم روز شما هم مبارک ممنون سر زدی عزیزم گل پسر رو هم ببوس از طرف من
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.ممنونم از طرف شما روی گونه های گل پسرم
ساناز
3 اردیبهشت 93 16:42
عزيزم خوشحال ميشم من لينكتون كردم
مامان امیرحسین
پاسخ
منم با افتخار لینکتون میکنم.
مامان امیررضا
4 اردیبهشت 93 10:41
دوست عزیزم. شما نی نی وبلاگی ها رو خیلی دوست دارم . باورتون میشه فقط با شما درد دل میکنم. این قوم شوهرم خیلی دلمو شکستن که ننوشتم براتون.. قرار شد من طلا هامو بفروشم اونوقت نگفتن نفروش ما پول بهتون قرض میدیم. با پر رویی تمام مادر شوهرم گفت بده به من من پولشو میدم. من هم به شوهرم گفتم همچین کاری نمیکنی یعنی اینقد به ما اعتماد ندارن ؟با اینکه همه داراییشون دست برادر شوهرمه. به ما هیچی نرسیده....
مامان امیرحسین
پاسخ
ما هم شما را دوست داریم.امیدوارم بتونم دوست خوبی برات باشم.ممنونم که قابل دونستی وبرام دردودل کردی
بابا و مامان
6 اردیبهشت 93 9:12
خصوصی گلم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم .اومدم پیشت
مامان بیتا و تینا
6 اردیبهشت 93 16:59
سلام خوشگلم رمزت تغییر کرده؟
مامان امیرحسین
پاسخ
بله عزیزم الان میام پیشت
مامان جونی
7 اردیبهشت 93 13:43
سلام خانمی. رمز؟؟؟؟ من چرا نمی تونم بالا کامنت بزارم!!!!!
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام عزیزم. الان میام پیشتون.پستهای رمز دار جدیدا به این صورت شده نظرات هم رمزدارند.که خیلی هم خوبه.
مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 19:09
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام .انشالله که موفق باشند .رفتم بهشون رای دادم
مامان مرضیه
7 اردیبهشت 93 22:24
برای امیرحسین جونم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان مرضیه
9 اردیبهشت 93 22:33
منم رمز لطفا