امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

نیاسر و...

1393/3/25 9:2
451 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه روز نیمه شعبان را به پسرخوشگلم و همه ی دوستان گلم تبریک میگم.امیدوارم هرچه زودتر شاهد ظهور امام عصرمان باشیم.(الهی آمین)

روز نیمه شعبان یه سفر یکروزه به کاشان داشتیم که خیلی خیلی خوش گذشت.مقصدمون نیاسر بود اول رفتیم مشهد اردهال خدمت آقا علی ابن محمدباقر و بعد از زیارت رفتیم نیاسر

 

 

این عکسو را مشهد اردهال ازت گرفتیم که این خونواده با خودخواهی تموم اومدند پشت سرت ایستادند وشروع به عکس گرفتن کردند وعکس تو را هم خراب عصبانی

عکس پایین کیفی که دستته کفشهات توشه.همیشه هر جایی میریم زیارت کفشهات جدا میزاری ودستت میگیریبوس

واما عکسهای نیاسر

اینجا پشت سرت آب بود و قایق سواری که از اول که رفتیم میخواستی بری قایق سواری.

اصلا حاضر نبودی ازت عکس بگیریم اخمهات معلومه


اینجا بلاخره راضیتراضی کردم که یه عکس بگیرم تا بریم قایق سواری

این هم دستگاهای سنتی گلابگیری

وقتی که حوصله عکس گرفتن نداری بی حوصله

وبلاخره در انتظار اینکه سوار قایق بشیم

 نوبت ما شد واینم لبخند شما

در آخر وقتی میخواستیم کنار آبشار ازت  عکس بگیریم خوابت برد

امروز تولد باباییه از همین جا من و امیرحسین بهش تبریک میگیم

این رولت خوشمزه هم دیشب به مناسبت تولد بابایی درست کردم

اینم برش خورده ی رولت

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم
 
تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم
 
بارها این تارها به صدا درمی آیند و می گویم : تولدت مبارک بهترینم

 

پسندها (8)

نظرات (11)

مامان امیرحسین
25 خرداد 93 12:53
سلام اول تولد بابایی خانواده رو تبریک میگم انشالله صد سال سایتون بالا سرامیرحسین و مامانش باشه گل پسر عزیزکه دایم اهل سفره خوش به حالت همیشه به شادی و خوشی همیشه در سفر شازده کوچولو همیشه لبخند بزن اقا
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام. انشالله،ممنونم از دعای خوبتون تابستون دیگه خاله جون سفرهای یکروزه، انشالله که شماهم شاد وسلامت باشید سعی میکنم خاله به شرط اینکه هرچی میخوام فراهم باشه
مامان مریم
26 خرداد 93 1:12
سلام زیارت قبول همیشه به گردش و سفر منم دعا کردید قربون اون اخمت برم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.جاتون خالی ممنونم نایب الزیاره بودیم.خدا نکنه خاله، این یه نمونمه از اخمم بوده
مامان جونی
26 خرداد 93 19:09
چقدر خوب که رفتید گلاب گیری همیشه به گردش و تفریح. چه گلپسری که کفشاش رو خودش می گیره
مامان امیرحسین
پاسخ
رفتیم اماموقع گلابگیری نبود ولی درکل خوب بود جاتون خالی. بله خاله جون من خیلی زرنگ تشریف دارم
ساناز
27 خرداد 93 23:55
سلام ببخشید دیر جواب دادم خیلی شلوغ بودم ..عزیزم روی کد دوبار با موس کلیک کنی آبی میشه بعد ctrl+c رو بزن کپی میشه .ممنون
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام .باشه میام ببینم میتونم.خواهش میکنم خانومی بتونم حتما کد را تو وبلاگم میزارم
مامان سمی
29 خرداد 93 14:55
سلام خانمی ممنون که به وب مبینا اومدین ممنون بابت تبریک تولش. ان شااله همیشه به مسافرت باشین.همیشه سالم و شاد.
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.خواهش میکنم خانومی.قابل دختر گل را نداشت ممنونم همچنین شما .
بابا و مامان
30 خرداد 93 0:08
سلام عزیز دلم همیشه خوش باشید و سلامت و همیشه به گردش و شادی عزیز دلم امیر حسین جونم تولد بابای را بهت تبریکمی گم عزیزم سایه پر مهرشون همیشه بالای سرت عزیزم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.جاتون خالی خیلی خوب بود. ممنونم خاله جون.انشالله بازم ممنونم از دعای خوبتون.
بابا و مامان
30 خرداد 93 0:08
عجب ادمای خودخواهی عیب نداره عزیزم بقیه عکسات روشن افتاده دوستت دارم
مامان امیرحسین
پاسخ
آره واقعا میبینی مرسی خاله جون از اینکه بهم دلگرمی دادید
مامان جونی
30 خرداد 93 1:25
تولد بابایی مبارک چه کیک خوشگلی . میشه بگی چطور درست میشه امیدوارم همیشه در کنار هم بهترین لحظات رو داشته باشید
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونیم واقعامیام پیشتون از دعای خوبتون ممنونم
مامان امیـــرحسیــــن
11 تیر 93 13:24
هميشه به سفر و شادي باشين جاي ما هم معلومه حسابي خالي بوده!!
مامان امیرحسین
پاسخ
مرسی. جاتون خالی خیلی خوب بود
مامان مرضیه
12 تیر 93 11:06
سلام عزیزم. طاعات شما هم قبول درگاه حق باشه. برای ما هم حتما دعا کنید. امیرحسین جونم ببوس
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام به روی ماهتون.ممنونم خانومی.لایق باشیم چشم.ما هم محتاج دعاییم