امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

سفرنامه ما(1)

1393/5/13 10:49

سلام به پسر گلم وهمه ی دوستان عزیزی که مطالب وبلاگ ما را دنبال میکنند.عیدتون مبارک امیدوارم که تعطیلات به همگی خوش گذشته باشه.به ما که خیلی خوش گذشت جای همگی خالی .محبت

روز عید فطر به حرم حضرت معصومه رفتیم این عکس هم با گوشی از دکور داخل شبستان گرفتم

روز پنج شنبه بار سفر را بستیم و به سمت همدان حرکت کردیم.

ادامه مطلب را از دست ندید

صبحانه را ساوه خوردیم و دوباره به راهمان ادامه دادیم. نزدیک ظهر بود که  رسیدیم شهری سر سبز با آب و هوای عالی .برای این فصل سال که در اکثر شهر ها گرما غوغا میکنه سفر به همدان واقعا فوق العاده است .ناهار را در یکی از پارکهای اول همدان خوردیم عکسهای پارک

شکار لحظه ها امیرحسین مشغول خاک بازیخندونک

و بعد از ظهر برای رفتن به مکانهای گردشگری همدان رفتیم .اول از همه آرامگاه بابا طاهر و امامزاده هادی

امیرحسین وفرفره

امامزاده هادی فرزند بلا فصل امام سجاد(ع)

بعد از اینکه آرامگاه بابا طاهر را دیدیم به سمت آرامگاه ابو علی سینا رفتیم  وقتی میخواستیم بریم بالا آقا پسر میگفت بریم بالا چکار کنیمتعجب نریم بالا

امیرحسین مشغول بازی با فرفره .باد خنکی که اونجا می وزید فرفره هم تند تند میچرخید و پسر ما هم خوشش اومده بود

این همون آقاییه که میگفت بریم بالا چیکار کنیم حالا دیگه نمیاد که برگردیم پایین.خوشش اومده میخواد همون جا باشه.قه قهه

این جا هم موزه بو علی و ماکت آرامگاه

کتابخانه موزه

این قسمت خیلی طولانی شد عکسها هم زیادند در اولین فرصت  عکسهای گنجنامه و غار علی صدر را براتون میزارم.

مامان امیرحسین
سلام خوش به حال شما ماکه با وجود کوچولومون سفر رفتن سخته برامون انشالله همیشه به سفر برید و بهتون خوش بگذره زیارتتون هم قبول باشه حسابی به گل پسر خوش گذشته ها منتظر عکسای بعدی هستیم تقدیم شازده پسر گل
سلام. با وجود سختیهاش شیرین هم هست خاله . ممنونم عزیزم جاتون خالی خیلی بهش خوش گذشت
مامان جونی
عید شما هم مبارک دوست جونی همیشه به گردش و تفریح چقدر خوب که رفتید همدان. امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشید افرین به گلپسر که انقدر اقا تو عکساش ایستاده منتظر بقیه عکسهاتون هستم