امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

بلاخره تموم شد

1393/10/20 15:30
820 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم

 
همگی یه روز با هم دیگه رفته بودیم به گردش
 
عروسک ناز و خوشگلم انگاری بوده سردش
 
گفتم بهش چیزی بپوش حرفم و گوش نکردش
 
حرفم رو گوش نکردش ، حرفم رو گوش نکردش
 
عروسک من سرما خورد با سرفه هاش سرم رو برد

 گریه می کرد گر و گر  من رو نبردین به دتتر!!!!
 
می گفت گولم می زنین ، من و آمپولم می زنین!
 
مگه من و دست ندارین ؟ چرا گریه م و در می آرین؟!
 
من از دتتر می ترسم ، خوب می شه تا فردا عطسم!
 
آمپول و دوا نمی خوام ، با شما دتتر نمیام!!!
 
هاپچی؟!!!! هاپچی!!!!
 

امیرحسین عزیزم چند روزیه که دوباره شدیدا سرماخورده شب چهارشنبه تب کردی و تا صبح پاشویه شدی واستامینیفون بهت دادم اونروز مهد نرفتی( با اینکه خیلی دوست داشت والتماس کرد که مامان برم اما به خاطر اینکه استراحت کنه مجبور شدم امروز هم نزارم بره .

خیلی اصرار میکرد که مامان ماسک میزنم ،مواظبم ولی من و بابایی گفتیم امروز هم بهتره خونه بمونی استراحت کنی )بعداز ظهر چهارشنبه رفتیم دکتر ،دکتر فوق تخصص عفونی بود تا معاینه کرد گفت سینوسهاش متورمه وسینوزیت داره حالا برای دوهفته دارو داده تا مصرف کنی ایشالله که طی این دوره خوب خوب بشی.

حالا بیا ادامه مطلب تا ببینی چی تموم شدهخندونک

جشنجشنجشنجشن

چند روزی بود که تصمیم گرفتم از اینترنت بافت یه پلیور را یاد بگیرم وبرات ببافم تا اینکه بلاخره دیشب تموم شد درست میلادپیامبر  خودم  گفته بودم برای هفده ربیع آماده میشهچشمکخندونک و فقط مونده یه اتو بخار بخوره ،خیلی خوشت اومد خودم هم از اینکه تونستم برای پسرگلم لباس ببافم خوشحالم مبارکت باشه عزیزم.

پسندها (3)

نظرات (11)

مریم(مامان ثنا جون)
20 دی 93 18:47
سلام عید شما هم مبارک.. به به افرین به مامان مبارکت باشه خاله جون..خیلی قشنگ شده.. وااااااااااااااااای از دست این سرما خوردگی ثنا جون دیشب تا صبح و امروز کاملا تب داشت و مگه دارو میخوره موندم چکار کنم مجبورم وقتی خوابه بهش شیاف استفاده کنم...انشاالله هر چه زودتر خوب بشند...
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام ممنونم چشماتون قشنگ میبینه مریم جون. واقعا مامانها کلافه میشن .نمیتونند ببینیندکوچولوهاشون مریضن.ایشالله ثناجون هم زود خوب بشه
مامان مرضیه
23 دی 93 10:25
سلام عزیزم. دستت طلا. خیلی خوشگل شده.مبارک گل پسر باشه.
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.خانومی.ممنونم شما لطف دارید چشماتون قشنگه
mahtab
24 دی 93 6:03
سلام دوست عزيز منم خوشحالم از اشناييتون اما درست به.جا نياوردمتون تو واتساپ يا وايبر؟ تو خصوصي وااساپ يا وايبر بهم يه پيام بديد بشناسمتون ببخشبد ممنون
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام مهتاب جون. همچنین واتساپ. باشه چشم میام پیشتون
مامان فاطمه
27 دی 93 11:34
سلام عزیزم. متشکرم از حضورت عزیزم. آره و الان داره سرفه هم می کنه. فکر کنم لازمه ببرمش پیش دکتر ممنونم خدا شما رو هم در پناه خودش حفظ کنه
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام اعظم جون،خواهش میکنم.ایشالله که زودتر خوب بشه.حتما ببرش دکتر
مامان فاطمه
27 دی 93 11:35
ماشالله امیر حسین با این پلیور سبز چقدر عزیز شده. قربون اون خنده که رو لباش نشستته
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنون خانمی.از لطف شما ممنونم
مامان فاطمه
27 دی 93 11:35
آفرین مامان هنرمند
مامان فاطمه
27 دی 93 11:36
عزیزم رمز پست قبلی رو اگه قابل می دونی
مامان امیرحسین
پاسخ
به روی چشم.حتما میایم پیشتون
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
27 دی 93 16:42
امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشی و دیگه هیچ وقت مریض نشی خاله جون
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله جون برای دوقلوهای عزیزم
مامان راحله
29 دی 93 17:01
خدا نکنه گل پسر مریض باشه .. ان شالله زود خوب بشی عزیزم آفرین مامان هنرمند .. عالی شده
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم از دعای خوبتون.وهمچنین از حضورتون نظر لطف شماست
مامان امیرحسین
29 دی 93 17:50
اخیییییییی عزیزم چرا باز سرماخوردی؟؟؟ انشالله دیگه هیچ ویروسی طرفت نیاد و همیشه سالم باشی واین زمستون باهمه ویروساش تموم بشه و مریضی هاکمتربشه وای چه مامان هنرمندی چه لباس قشنگی دستت دردنکنه مامان مهربون
مامان امیرحسین
پاسخ
زمستونه و سرما،سرما خوردگی انشالله. چشماتون قشنگه خاله جون.ممنونم از لطف شما
مامان جونی
30 دی 93 18:16
الهی عزیزم.... خدا بد نده امیدوارم همیشه تنت سالم باشه و شاد باشی چه گلپسر زرنگی که دوست داره همیشه بره مهد افرین به مامان هنرمند و باسلیقه
مامان امیرحسین
پاسخ
بد نبینید خانوم ممنونم از دعای خوبتون بله این پسر شیطون ما یه مدت (همون اولا)زده شده بود از مهد اما حالا وقتی هم که حالش خوب نیست هر طوری هست باید بره خجالتمون ندیددوست عزیز.به پای شما نمیرسیم