امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

به مناسبت ورود حضرت معصومه به قم

1393/10/30 10:39
807 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.

سلام فرشته کوچولوی من.وقتی میایی برام شعر میخونی دلم میره خیلی قشنگ شعرهایی که خاله معصومه تو کلاس براتون میخونه را یاد میگیری و میای با دقت برامون میخونی چند روزی بود نصف نصفه شعری را میخوندی ،چون سه چهار روز بود مربیتون نیومده بود کاملش را یاد نگرفته بودی تا اینکه دیروز خاله معصومه اومده بودوشعر کامل یاد گرفته بودی دیشب برای من و بابایی شروع کردی به خوندن.این شعر برای ورود حضرت معصمه به قم هست.روز پنج شنبه بیست وسوم ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه به قم بود (من با چند روز تاخیر این پست را گذاشتم)خندونکچشمک

شهر و چراغون کنیم

بنفشه بارون کنیم

به شهر با صفامون داره میاد یه مهمون

مهمون نگو فرشته

گل باغ وبهشته

اسمش چیه ؟معلومه

فاطمه معصومه

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان جونی
30 دی 93 18:20
عالی بود افرین و هزار ماشاله به پسر عزیزم که شعرهای خوب و قشنگ رو زود یاد می گیری و برای مامان و بابا می خونی
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان مرضیه
1 بهمن 93 14:34
سلام عزیزم. خوبی دلم براتون تنگ شده من و امیررضا بد جور سرما خوردیم. اصلا حال و حوصله ندارم. از روی گل پسری ببوس.
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خانوم.ممنونم.انشالله بهتر بشید وزودتر با پستهای قشنگ بیاید.منتظرتونیم. ممنونم به روی چشم اینم یهبرای گلپسری
مامان فاطمه
4 بهمن 93 11:53
و شروعی دوباره.... با تو ...از نو.... در تابستانی زیبا،به شکرانه پدر و مادر شدنمان جشن می گیریم.برای بودنت لحظه به لحظه از جان مایه می گذاریم .لبخند تو با چشمانی زیبا و این یعنی بودن.الهی، یگانه هستی ام در پناه تو. سلام عزیزم.این متن تولد دختر من بود .دوست داشتی ازش استفاده کن.
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خانومی از اینکه وقت گذاشتید وجوابمو دادید.خیلی قشنگه.
بابا و مامان
5 بهمن 93 8:18
خیلی قشنگ بود مامان جون
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان اعظم
6 بهمن 93 23:42
من قربون اون دل تو آبجی. اره واقعا دغدغه ی بزرگیه. ان شالله همه ی بچه هاخوشبخت و سعادتمند دنیا و آخرت بشن منم برای امیرحسین عزیزم بهترین ها رو آرزو می کنم و می بوسمش
مامان امیرحسین
پاسخ
خدا نکنه اعظم جون.انشالله که همگی عاقبت به خیر بشیم. ممنونم از مهربونیتون
مامان اعظم
6 بهمن 93 23:43
ماشالله گل پسری که اینقدر خوب شعرای ائمه رو می خونه. افرین خاله جون
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله عزیزم
بابا و مامان
7 بهمن 93 10:35
خصوصی عزیزم
بابا و مامان
9 بهمن 93 11:51
خصوصی گلم