امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

عید غدیر

1392/8/4 13:43
357 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

هان! اي مردمان! علي را برتر بدانيد، که او برترين انسان از زن و مرد بعد از من است... هرکه با او بستيزد و بر ولايتش گردن ننهد نفرين و خشم من بر او باد.                                  (خطبه ي غديريه)



 

 

 

 

 

نور عالم از ولی داریم ما

اول و آخر علی(ع) داریم ما

از جام و سبو گذشت کارم

وقت خُم و نوبت غدیر است

امروز به امر حضرت حق

بر خلق جهان علی(ع) امیر است

 

 

دوشب قبل از شب عید غدیر رفتی با بابایی نون بگیرید وقتی رفته بودید شاطر نانوایی به بابا گفته بود

صبرکن یه نون کوچیک برا این کوچولو درست کردم بهش بدم خسته شده تو صف ایستاده،

بعد که نون اماده شده بهت داده گفته دوست داری هر شب بیاتا برات درست کنم تو هم کلی خوشت اومد

وبا خوشحالی اومدی گفتی نون کوچولو دارم.اینم عکسش

 

این عکس دمپاییهات که روز عید غدیر برات خریدم  تو باهاشون چقدر ماشین بازی کردی خندهخندهخنده

نیست کم ماشین داریماچماچقربونت برم پسرم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)