امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

صبر کم مامان

1392/8/9 22:07
379 بازدید
اشتراک گذاری

 


گل من اونروزهها که کوچولو ( به قول خودت نی نی) بودی


 وقتی خواب میومد سراغت ،باید بغلت میکردم وراه میرفتم و برات اول آهنگ

 

لالایی را میگزاشتم وبعد هم خودم

 
برات لالایی میخوندم.اوایل زیاد برام سخت نبود ولی هرچه بزرگتر میشدی

 

سختر میشد تا جایی که ،منه کم حوصله


می گفتم خدایا یعنی میشه، خودش یادبگیره بخوابه و خدا خیلی زودتر از این


که من فکرشو میکردم  به


من نشون داد زمان کمی بعد از اینکه از شیر گرفتمت

،دیگه هر وقت خودت خواب میاد سراغت میخوابی حتی  بدون آهنگ وبدون

لالایی.حالا بعضی وقتها یادت

اونروزها میافتی ومیگی برام

لالایی بخون.


این هم متن اهنگ گنجشک لالا که عزیزم خیلی دوست داشتی وداری:

 

برو ادامه:
 

 

گنجشک لالا، سنجاب لالا، آمد دوباره مهتاب بالا،



لالا لالایی لالا لالایی لالا لالایی، لالا لالایی لالا لالایی لالا لالایی،

 

لالا لالایی


لالا لالایی،


گل زود خوابید مثل همیشه، قورباغه ساکت، خوابیده بیشه، گل زود

 

خوابید

مثل همیشه،

قورباغه ساکت، خوابیده بیشه، لالا لالایی لالا لالایی
 



 یکی دیگه از کم صبریهای من وقتی بود که دیگه میخواستی مرد

بشی وبا مای
 
بی بی خداحافظی کردی
 
اون موقعه هم من فکر میکردم که تو به این زودی  ها یاد نمیگیری

ولی باز هم
 
من اشتباه کردم و تو خیلی
 
زود یاد گرفتی و مرد شدنت را به همه اثبات کردی این کم صبری من

از بی
 
تجربه بودن نشات میگیره
 
گلم.قشنگ مامان  امیدوارم منو به خاطر سرزنشهایی که بی مورد

بهت کردم

ببخشی.  



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)