امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

چکاپ مرواریدهای خوشگل پسرم

1392/9/10 21:35
327 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقریبا دوهفته پیش بود که برای چکاپ دندونهات بردیمت به کلینیک دندان پزشکی

 

اول که رفتیم اونجابه چشمت مثل تالار اومد

( به خاطر دکوراسینونی که داشت وپرده ها ولامپهای رنگاورنگش)

من که پیش خودم میگفتم این وروجک نمیزاره دکتر دندونهاشو معاینه کنه

ولی تو به من نشون دادی که  اشتباه فکر کردم وخیلی راحت دهنت را باز کردی تا خانوم دکتر دندونهاتو

معاینه کنه تشویق تشویقتشویقآفرین پسر گلم .وبعد از معاینه به من گفت که دو،سه تا از دندونهات کمی پوسیدگی

داره ولی حیفه حالا دست بزنیم مسواک بزنه بعد سه ماه دیگه بیارش تا دوباره ببینم .بعد که  از تخت اومدی

پایین خانوم دکتر هم بهت یه بادکنک هدیه داد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرحسین
12 آذر 92 16:37
افربن به پسر تمیز و باهوش و مرتب.