امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

لحظه های ناب

1392/10/14 16:14
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

سجاده ام را به سمت قبله نیاز می گشایم 
تا ذره ذره وجودم را به معراج 
نگاهت، پرواز دهم 


می ایستم به قامت دربرابرت تاعظمتت راسپاس گویم 


به رکوع می روم تا بزرگی ات را به یاد بیاورم 


و به سجده می افتم تا بر بندگی ام مهر عشق بزنم…


چه آرامش پایان ناپذیری در نگاه توست


چه لحظه های مهرافروزی در ذکر یادت…


پروردگارا! دستان دعایم را 
به عرش الهیت برسان ،


دلم را به حلاوت دوستیت 


و چشمان باران زده ام رابه دیدارت
نورانی گردان

 

لحظه هایی هست در زندگی
که ناب ترین لحظه هاست 
و آن همان لحظه های حضور خداست.!!!


 میخوام از شیرین زبونیات بگم پس بیا به ادامه مطلب

 

 پسرم اینروزها هرچه بزرگتر میشی شیرینتر هم میشی.خیلی هم حاضر جواب شدی.شب اول ربیع الاول

میگم بیا لباس مشکیت را در بیارم عزاداریها وشهادت تموم شده میگی:شهادت تموم شده ؟پس بریم

هدهد(شهر بازی )لبخند

یا میگی آب میخوام چون کاری داشتم میگم به بابا بگو بهت بده،میگی مگه تو مرا دوست نداری،دندونهامو برام

مسواک زدی پس آب برام بیار دیگهخنده

نمی دونم کلمه خاک بر سرمو از کجا شنیدی ویاد گرفته ای و هی میگفتی گفتم نگو خاک به سرم بگو گل به سرم،امروز دوباره گفتی بعد خودت گفتی مامان ببخشید حواسم نبود اشتباهی گفتم ،گل به سرمخندهخنده

خیلی دوست داری فقط با تو بازی کنیم فرقی هم نداره کی باشه وقتی هم باهات بازی میکنیم غش غش میخندی دلم ضعف میره برا این خندیدنات .راستی اینم بگم که خیلی قلقلکی هستی منتظر یه اشاره هستی تا روده بر بشی از خنده خدایا همیشه شاد وخندان وسلامت برامون نگهش دار .

 

ستاره ی قلب من فرشته ی امیدم

حتی تو خواب و رویا مثل تو من ندیدم

ای همه هستیه من همدم تنهاهیام

خاطرتو عزیزم از همه بیشتر میخوام

خواب وخیالمی تو چشم و چراغمی تو

 وقتی که نامیدم تنها امیدمی تو


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیدین
13 دی 92 16:53
سلام خانومی خوبی وای چه متن زیبایی به آیدین منم سری بزنید خوشحال میشیم امیرحسین و ببوسسسسسسسسسسسسس
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.ممنونم از لطفتون. اومدم.