امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

غذای مورد علاقه

1392/10/15 16:30
451 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم هروقت از میپرسم غذا چی بپزم میگی پلو عدس.با  اینکه ما خیلی کم این غذا را درست میکنیم اما

اسمش را تو خیلی به کار میبری.اما هر وقت که برات املت درست میکنم انقدر با اشتها میخوری که هر کس

کنارت باشه به هوس میافته کلا گوجه را خیلی دوست داری.دیشب دوباره برات درست کردم وقتی آوردم

وبهت دادم گفتی دیگه هست گفتم نه گفتی دوباره میخوام من هم از سهم خود م بهت دادم با اشتهای زیاد

خورد ی .

نوش جونت عزیزم.

 

 

بیا دنبالم تا.......

علاقه ی زیادی به اینجور عروسکها داری.برا همین هم بابایی چند وقتی بود می گشت تا ببینه کجا

هستش تا ببردت ببینی تا اینکه چند شب پیش گفت یه عروسک باب اسفنجی در مغازه ی

همبرگریه.پریشب هم رفتیم اونجا تو عروسکو دیدی وباهاش عکس گرفتی و بعد یه همبرگر واقعا ذغالی و

خوشمزه هم خوردیم.

جای شما دوستان خالی

 

این عکس بالا چون چند تا رهگذر رد میشدند وتو عکس افتاده بودند مجبور شدم برش زدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

❤خونه نمدی❤
15 دی 92 13:15
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 16:18
BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss
مامان امیرحسین
15 دی 92 19:01
به به نوش جونت. خیلی خوبه که املت دوست داری خاله. چه باب اسفنجی ... اگه امیرحسین من بود اونجا کلی ذوق می کرد.چه بامزه تو اون عکس اولیه باب اسفنجی رو نگاه می کنی
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم. ای کاش دوست خوبم هم اینجا بود تا باهم باب اسفنجی را میدیدیم. تقدیم به لپ خوشگل امیرحسین
توت فرنگی (مامان علیرضا)
17 دی 92 21:40
سلام عزیزم آفرین به این پسر خب که املت دوست داره نوش جانت عزیز دلم دوست خوبم امروز اومدم خبری بهت بدم سایت سرزمین کودک با آدرس sarzaminekoodak.ir رو با موضوعات مادرانه و کودکانه افتتاح کردم خوشحال میشم به سایت بپیوندی و من رو همراهی کنی کلیپ شب یلدا هم ساخته شده و تو سایت سرزمین کودک قرار گرفته البته لینکش هم تو وبلاگم هست
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خانومی.اومدم و دیدم.خیلی قشنگ بود دستتون درد نکنه.با افتخار در لینک دوستان آدرس سایتتون را گذاشتم.
مامان کوثری
18 دی 92 15:31
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد و .... طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی حتما از نمونه کارهای ما دیدن کنید