امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

تو بهترینی

1392/10/26 12:18
298 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم تو دنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای منــی

 

 

اینروزها وقتی بهت میگم که عشق منی تو،با زبون شیرین کودکانه ات ادامه

میدی

جون منی ،نفس منی، گل منی و....میپری تو بغلم


 

 

 

 

 

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

 

 

دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

 

 

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی

 

 

دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی

 

 

 

 

 

 

خدا را به خاطر داشتن فرزندی سالم وانشالله صالح هزازان هزاربار

شکر میگویم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
28 دی 92 1:28
چه جالب آنیتای منم 16 بهمن بدنیا اومده ولی با2 سال اختلاف بیشتر یعنی 16 بهمن 91 خوشحال میشم به وبلاگ ماهم بیاید
مامان امیرحسین
پاسخ
برای من هم جالب بود .من هم دوست دارم با 16 بهمنی ها اشنا بشم. خیلی خوشحال شدم از آشناییتون.حتما میام
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
28 دی 92 12:08
سلام من لینکتون کردم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.شماهم به جمع دوستان من پیوستید.
_jNwJqkGfH0aspJdrwCsvU1uCn7JZfbsXYWqcxMsURieG13XPk1onzXCTAYdVorW
1 بهمن 92 12:07
سلام لینک شدید عزیزم
مامان امیرحسین
3 بهمن 92 1:08
عزیز دلم واقعا بهترینی. خدایا شکرت. امیدوارم همیشه دلت شاد باشه دوست خوبم و در کنار هم بهترین لحظات رو داشته باشید بوس بوس بوس برای گلپسر نازنینم خدایا خودت این فرشته های ناز رو در پناه خودت حفظ کن تا همیشه دلشون شاد و لبشون خندون باشه
مامان امیرحسین
پاسخ
مرسی خاله جون. دعاتون هم خیلی قشنگه،انشالله.
مامان امیرحسین
3 بهمن 92 1:19
این ژیله رو از همون سایتی که کلاه رو برام گذاشته بودی بافتم.البته مدلش رو خودم انتخاب کردم. http://www.artakava.com/post/9912/ژیله%20بافتنی%20پسرانه%20از%20یک%20تا%20شش%20سال
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خانمی.خیلی لطف کردید.انشالله بتونم به تمیزی که شما در آوردید ببافم.
مامان امیرعلی گلی
3 بهمن 92 15:02
چه شعر جالبی تو پست ثابت گذاشتید دوستم خوشحال میشم تو نظرسنجی ما شرکت کنید http://amirjan.niniweblog.com
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم. حتما شرکت میکنم.
مامان امیرحسین
3 بهمن 92 17:24
خصوصی گلم
مامان امیرحسین
پاسخ
مرسیذ عزیزم.خیلی خیلی لطف کردی
پریسا نجفی
12 بهمن 92 13:06
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.ممنونم خانومی. خواهش میکنم. سلامت و پایدار باشی