امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

نمایشگاه و پسرک شیطون بلا

1392/11/5 20:06
428 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز صبح رفتیم نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان.اونجا خیلی غرفه های جالبی داشت که شما هم خوشت اومده

بود یکی از غرفه ها نقاشی وکاردستی بود که بچه ها می رفتند اونجا مینشستند ونقاشی میکشیدند تو هم

رفتی و کاغذ گرفتی وشروع کردی به نقاشی کشیدن

این نقاشی را هم شما کشیدی عزیـــــــــــــــــــــــزم

 

 

بیا دنبالم ،آخه ادامــــــــــــــه دارهلبخند

 

 

بعد رفتیم غرفه قرآن که بچه ها قران میخوندند وجایزه میگرفتند گلپسرمن هم که شما باشید سوره توحید را خوندی واین کارتها را گرفتیهوراهوراتشویق

 

 

بعد هم رفتیم به غرفه سلامت اونجا قد و وزن بچه ها را اندازه میگرفتند.قدجنابعالی:98 وزنت:15/5 

بعد رفتیم به یکی از غرفه ها برای خرید کتاب واین کتاب ها را برات گرفتیم

 

 

کتاب وسایل نقلیه ی من وتو را خودت انتخاب کردی نقاشی بکش و پاک کن با ببین و بگو را من وبابایی برات انتخاب کردیم عزیزم کتابهات را خیلی دوستشون داری.

بعد هم اومدی به شهر بازی که برای بچه ها در نظر گرفته شده بودهورا چند تا بازی بود از جمله سرسره بادی  که تو خیلی خوشت نیومد فقط اینو سوار شدی

 

 

 تو این نمایشگاه خیلی بهت خوش گذشت.

 

اینروزها به همه چیز همه وسایل کار داری تا اندازه ای که من مجبور میشم یه تغیر دکوراسیون

اساسی تو خونه ایجاد کنم .خودت این عکسو ببین وقضاوت کن ببین حق با کیه؟تا بقیه داستان را برات

بگم

 

 

خودت بگو این چنگال سالاده یا هدفونسوال؟تعجببله امیرحسین خان اینروزها چنگال سالاد را برمیداری و خواننده میشی برامون تعجب.میخونی شامپوی بچه گونه چشمو نمی سوزونهقهقهه

این یه نمونه از شیرین کاریهاته .

 

چند روزی بود که سر کشوی میز آرایش بودی وکشو را خالی میکردی از کارتهای داخل کشو گرفته تا قیچی و

کرم و دوربین خلاصه همه وسایل ،تا اینکه منم برای حفاظت از پاهای شما که یه وقت خدا نکرده کشو نیافته رو پای جنابعالی اومدم

وجای میز را تو جا رختخوابی باز کردم  و اونجا گذاشتمشقهقهه

حالا دیگه میز آرایش از دست شما در امانه.این تغییر دکوراسیون اساسی بود که انجام دادم قهقههشما هم نظر دادید (برای اینکه کم نیاری )میگی آره به نظر من اینجا جاش خوبهخندهخدایش راست میگی بد هم نشده.

 

آخ جون رنگین کمان،آخ جون باب اسفنجی:

 

چندشب پیش رفته بودیم مهمونی وقتی که میخواستیم برگردیم جنابعالی اسرار کردید که بریم رنگین

کمان.حالا هر چی منو بابایی میگفتیم دیره ،برسیم اونجا باید زود برگردیم شماگوش نمی دادی وحرف

خودت را میزدی که بریم(ساعت 10 ونیم شب)خلاصه رفتیم و چقدر خوشحال شدی تا اونجا رسیدیم

گفتی آخ جون رنگین کمان و رفتی چندتا اسباب بازی(قطار،هواپیما،ماشیـــــــــــــــن شارژی،استخر توپ و

یکی، دوتایی از این اسباب بازیهایی که آهنگ میزنندوحرکت میکنند)را بازی کردی.بابایی هم رفت و این

استوانه ها که پر عروسکه را دید و گفت بزار یه باب اسفنجی براش با این چنگکها بگیریم یکبار من امتحان

کردم یکبار بابا تا بابا موفق شد وبرات این باب اسفنجی خوشگلو گرفت ،اورد بهت داد دوباره با کلی ذوق

وشوق کودکانه گفتی آخ جون باب اسفنجی

 

 

ایشالله که همیشه شاد باشی و من و بابایی همیشه گل خنده را رو لبهای کوچولو ونازت ببینیم.

 پسرم چیزی تا پایان ســــــــــه سالگیت نموده دقیقا حالا که این مطلب را برات نوشتم

2 سال و 11 ماه و 19 روز و 7 ساعت و 28 دقیقه و 47 ثانیه سن داری

 

قربونــــــــــــــــــــــاینــــــــــــــــــــــــــــــــــشیطونیها

 

تــــــــــــبشمـــــــــــــــــــــمنـــــــــــــــــــــعزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فرهاد
5 بهمن 92 8:49
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
مهدیه
6 بهمن 92 20:49
http://khkh.niniweblog.com/ افتخار دوستی میدین؟
مامان امیرحسین
پاسخ
بله حتمادوست عزیز
مامان کوثری
7 بهمن 92 9:45
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مریم (مامان ثنا)
8 بهمن 92 15:10
مبارکت باشه کتاب و بابااسفنجی.. دست مامان و بابا درد نکنه. افرین نقاش کوچولو
مامان امیرحسین
پاسخ
سلامت باشید خاله جون. ممنونم از لطفتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 بهمن 92 9:22
سلام عزیزم امیر حسین جونم خوشحالم که همشهری هستیم دوست دارم عزیزم همیشه شاد باشی و سلامت عزیز دلم مامان جون ممنونم که پیشمون اومدید خوشحال شدم با افتخار لینگتون کردم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام دوست خوبم. با افتخار به جمع دوستان من پیوستید.
مامان امیرحسین
9 بهمن 92 9:45
افرین چه نقاشی قشنگی. چه هدیه های خوشگلی. دست مامان و بابا درد نکنه بوس برای گلپسر
مامان امیرحسین
پاسخ
منونم خاله جون. قابلی نداره،فدات. تقدیم به شما
مامانی
10 بهمن 92 17:20
سلام ... شما در لیست دوستان ما هستید ...
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام دوست خوب .ممنونم از لطفتون.
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 بهمن 92 13:32
خصوصی عزیزم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم عزیز.اومدم پیشت
پریسا نجفی
12 بهمن 92 8:26
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خانومی.خوشحالم که پیشمون اومدید. چشم حتما با افتخار به جمع دوستان پیوستید
پریسا نجفی
13 بهمن 92 11:28
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون