امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

ارادت به امام علی النقی (ع)

1392/12/6 22:24
459 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 به اطلاع میرساند طی توهین بی سابقه به ساحت مقدس

 

حضرت امام علی النقی علیه السلام

 

 

که توسط مزدور خوک صفت انگلیسی شاهین

 

نجفی صورت گرفته است زمانی که


 
اسم مقدس این امام معصوم را با نامهای نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ


 
میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر میشود..


 
توجه داشته باشید دوستانی که وب دارند پوسترهای زیبا از امام هادی علیه السلام را با


 
برچسب هادی نقی ,  naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع) , emam
 


naghi در وب خود قرار دهند تا از ادامه این حرکت زشت جلوگیری شود..
 
 
 این مطلب را به خاطر امام زمان عجل الله

 

 

تعالی فرجه الشریف گسترش دهید...!
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ملینا
8 اسفند 92 11:52
سلام مرسی عزیزم که وب ما سر زدین.از بابت تبریکتونم ممنونم . عزیزم خصوصیتو چک کن
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خانومی .خواهش میکنم. ممنونم چشم حتما.
مامان بیتا و تینا
10 اسفند 92 7:25
سلام عزیزم وای من نمیدونستم که تو گو گل یه همچین عکسهایی هست خدا لعنتشون کنه.........نمیدونم چرا از خدا نمیترسن خدا ذلیلشون کنه...به خدا مو به تن ادم سیخ میشه راستی عزیزم ما اپیم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خانوم.بله متاسفانه هست دیگه فقط میتونیم ما با حمایتمون تو وبلاگهامون این اهانتها را سرکوب کنیم. چشم عزیزم حتما،همین الان اومدم پیشت
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 اسفند 92 7:55
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون شرمنده مهربونی و محبتتون هستم عزیزم دوستتون دارم
مامان امیرحسین
پاسخ
قابلی نداشت گلــــــــــــم
مامان امیرحسین
13 اسفند 92 22:53
ای بابا عجب کار زشتی ... من تازه فهمیدم. بعد که رفتم سرچ کردم واقعا متاسف شدم.
مامان امیرحسین
پاسخ
واقعا هرکی بفهمه متاثر میشه.
الهام(مامان اميرحسين)
15 اسفند 92 3:07
واقعا متاثر شدم لعنت به همشون
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
15 اسفند 92 19:17
سلام نمیدونم والا بیاید وبم عکستونو دوباره مذارم
مامان امیرحسین
پاسخ
ّاومدم پیشت.ممنونم خانومی .
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
17 اسفند 92 15:31
سلام. عکس هاي تولدمون آپلود شد.
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام اومدم بااشتیاق تمام
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 15:47
درود خیلی متشکرم از پیام تبریکتون عکسهای تولد رو آپلود کردم منتظر نظرات شما عزیزان هستم دوستون دارم
مامان امیرحسین
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.اومدم پیشتون.ممنونم گلم
مامان امیرحسین
17 اسفند 92 18:01
خصوصی گلم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خانومی
محبان حضرت مهدی
20 اسفند 92 20:41
انشاالله که موفق باشد امیرحسین شما درپناه امام زمان
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم از دعای خوب شما