امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

شب لیله الرغائب

1393/2/11 12:11
227 بازدید
اشتراک گذاری

شب آرزوها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شب آرزوها (لیله الرغائب) اولین شب جمعه ماه رجب

 

الهي

اي خالق بي مدد و اي واحد بي عدد،
اي اول بي هدايت و اي آخر بي نهايت.
اي ظاهر بي صورت و اي باطن بي سيرت،
اي حي بي ذلت و اي معطي بي فطرت و اي بخشنده بي منت،
اي داننده رازها،
اي شنونده آوازها،
اي بيننده نمازها،
اي شناسنده نامها ،
اي رساننده گامها،
اي مبر از عوايق،
اي مطلع بر حقايق،
اي مهربان بر خلايق،
عذرهاي ما بپذير که تو غني و ما فقير
و بر عيب هاي ما مگير که تو قوي و ما حقير،
از بنده خطا آيد و ذلت و از تو عطا آيد و رحمت.

 

شب آرزوهاست
 
باید دری برای مناجات وا شود
 
تا درد بی دوای گناهم دوا شود
 
باید کسی که نزد خدا دارد ابرو

وقت سحر به یاد دلم در دعا شود
 
التماس دعا

 


 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان امیرحسین
12 اردیبهشت 93 16:40
امیدوارم به ارزوهای قشنگتون برسید و خدا همیشه بهترینها رو براتون داشته باشه
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگتون.انشالله شما هم...
بابا و مامان
13 اردیبهشت 93 10:13
عزیز دلم ارزو من ارزوهای قشنگت هستم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خانومی.
مامان مبینا
19 اردیبهشت 93 19:13
سلام بر آقا امیرحسین گل و مامان مهربونش. شرمنده دیر شده ولی روزتون مبارک ان شااله همیشه سالم باشید و سایه تون بالای سر گل پسرتون باشه.ممنون که به مبینای من سر میزنید. التماس دعا
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خاله جون.خواهش میکنم.دیر یا زود مهم نیست مهم اینه که اومدید پیشمون محتاجیم به دعا.