امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

تبریک روز معلم

1393/2/14 15:24
547 بازدید
اشتراک گذاری

معلم

 

 

 

ایمان را بر لوح جان وضمیرهای پاک

 

 

حک میکند وندای فطرت را بر گوش

 

 

همه میرساند

 

تبریک امیرحسین به بابایی

از طرف امیرحسین به بابایی

 

این پست را برای عرض تبریک به همسر عزیزم و همه معلمهای سرزمینمان گذاشتم .می دونم که نمیتونم

ذره ای  از زحمتهای معلمهای خودم را هم  جبران کنم اما وظیفه ی خودم دونستم که به همشون از همین جا

خسته نباشید و تبریک بگم. خیلی دوست داشتم  الان معلمهای خودمو می دیدم اما نمیدونم که کجاند وچکار

میکنند.معلم کلاس اول من خانم ذاکری بود.این دسته گل هم هدیه ایست به همه ی معلمان عزیز

امیرحسین هم به بابایی میگه بابا روزت مبارک.در ضمن این را هم بگم که امیرحسین کادوی روز معلم هم از بابایی گرفت قه قههقه قههقه قههاین هم عکس کادوهاش

یک شنبه گذشته با امیرحسین ومادر جون امیرحسین رفتیم بازار ،امیرحسین گفت مامان برام یه وسیله بخر مادرجون بهش گفت وسیله چیه ،وسیله مثل یخچال ،گاز و...میشه مگه تو دختری که برات وسیله بگیریم.

امیرحسین گفت من که عروسک نخواستم که دختر باشم من ماشین میخوام .مادرجون هم که از این حرف زدنش خوشش اومده بود براش این ماشینو گرفت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان بیتا و تینا
14 اردیبهشت 93 3:59
سلام گل نازم هر چند دیر ولی من هم به نوبه خودم روز معلم رو به همسرتون تبریک میگم و خدا حفظشون کنه که تمام وقتشون رو برای بچه ها میذارن و در ضمن هدیه های گل پسرمون هم مبارک بهترینم ما اپیم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خانومی ممنونم از لطفتون. مرسی خاله جون. حتما میام پیشتون.
بابا و مامان
14 اردیبهشت 93 7:49
عجب جواب محکمی
مامان امیرحسین
پاسخ
فلفل نبین چه ریزه
توت فرنگی(مامان علیرضا)
14 اردیبهشت 93 13:38
سلام عزیز دلم خوبی ممنون که سر میزنی همیشه به من و ممنون که منو یاد کردیشب آرزوها . انشالله که شما هم به همه آرزوهاتون برسی و انشالله که کنار هم خشبخت و شاد باشین . پست جالی بود برای روز معلم منم هم تبریک می گم به همه معلم ها . ماشالله به گل پسرت ببوسش از طرف من هدیه هاش هم مبارکش باشه
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خانوم.خواهش میکنم کاری نکردم. انشالله همه دوستان به آرزوهاشون برسند.بازم ممنونم از لطفتون.
مامان مرضیه
14 اردیبهشت 93 18:38
منم به ایشون تبریک میگم. همیشه سایشون بالا سرتون باشه
مامان امیرحسین
پاسخ
مرسی خانومی.انشالله.
مامان مرضیه
14 اردیبهشت 93 18:39
مبارکت باشه عزیزم. خوب بازی کن باهاشون. مواظبشون باش گلم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلامت باشید.باشه خاله جون.سعی میکنم اما قول نمی دم
مامان جونی
15 اردیبهشت 93 15:04
تبریک به همسر گرامی و تمامی معلمان عزیز که زحمت می کشند. هدیه های قشنگت هم مبارک باشه خاله
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خانومی.
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 اردیبهشت 93 16:36
سلام مامان جون من نگرفته بودم تازه از کامنتها فهمیدم روز معلم را به همسر محترمتون تبریک می گم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خانومی.مرسی مامان مهربون
مامان امیـــرحسیــــن
16 اردیبهشت 93 23:02
مبارک کادوهات باشه عزیزمروزت به شدت مبارک بابای امیر حسین روزت مبارک
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله جون.بلاخره یکی پیدا شد به منم تبریک بگه بازم به افتخار خاله جون. همه به بابام تبریک میگن. آخه منم درس میدم
بابا و مامان
18 اردیبهشت 93 9:00
منم رمز می خوام مامان
مامان امیرحسین
پاسخ
همون رمز قبلیه .بازم هم میام پیشتون.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
18 اردیبهشت 93 20:34
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم فیلم گذاشتین منظورم از رمز همین رمز دادن به پست بود که شما گذاشتین. اگه تو پیکو فایل آپلود کرده باشی رو فایلت که کلیک بکنی تو ابزار بالا شکل یه فقل هست اون رو که بزنی رمز می خواد و دیگه امکان دانلود ناخواسته هم بر طرف میشه یعنی اگه کسی بخواد این فایل رو بگیره باید رمز داشته باشه. اگه قابل میدونین رمز رو هم بدین ما ببینیم فیلم رو
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خانومی.ممنونم پیشم اومدید.من هرچی خواستم با پیکو فایل آپلود کنم به صورت ناقص آپلود میشد .فیلم را اصلا باز نمیکرد نمی دونم کجای کارم ایراد داشت.منم با همون آپارات آپلود کردم . عزیزم حتما میام پیشت .رمز را براتون میزارم.
مامان ساناز
20 اردیبهشت 93 14:08
منم بهشون تبریک میگم
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم دوست عزیز
توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 اردیبهشت 93 16:20
سلام عزیزم کلیپ رو دیدم اومدم نظر بزارم رمز خواست زدم قبول نمی کرد نمی دونم چرا . تو آپارت که قرار بگیره حالت عمومی داره اما اشکالی نیست . آپلود کردن هم تو فیکو فایل خیلی سخت نیست . ماشالله قشنگ شعر خودند ببوسش از طرف من
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.ممنونم از لطفتون. به روی چشم اینم بوسبازم ممنونم.
مامان جونی
24 اردیبهشت 93 16:50
خاله رمز مرسی
مامان امیرحسین
پاسخ
میام پیشتون.