امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

اصفهان تابستان 93 با عکسهای متنوع

1393/5/23 23:29
951 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم.

چند وقتی بود که دلت هوای آقاجون و مادر را کرده بود و بهونه میگرفتی که بریم اصفهان .میگفتی کی میریم

ما هم از بس بهت گفته بودیم بابا تعطیل بشه میریم دیگه خودت یاد گرفته بودی هر وقت خاله ها یا مادر بهت میگفتن کی میای اینجا میگفتی بابام تعطیل شد میایم.

بلاخره روز موعود فرا رسید وپنج شنبه گذشته به سمت اصفهان حرکت کردیم  در مسیر راه توقف کوتاهی در دلیجان داشتیم اونجا صبحانه را خوردیم ودوباره به مسیرمان ادامه دادیم.

ژستهای خاص از گل پسری در پارک دلیجان

 
 

نزدیک ظهر بود که رسیدیم خونه آقاجون (بابای من ).آقاجون ومادر جون(مامان وبابای بابا )زودتر از ما رفتند بودند اصفهان. وقتی رسیدیم اول از همه سراغ اونها را گرفتی که کجاند واونا رفته بودند مهمونی.امیر رضا (پسر خاله امیرحسین)از دیدنت چقدر خوشحال شده بود و همش به طرف تو میومدبغلبعداز ظهر هم نازنین فاطمه ونیلوفر دختر های خاله وجیهه اومدند خونه آقاجون وشما حسابی مشغول بازی وشیطنت شدید. فردا صبح قرار شد بریم به امامزاده شاه رضا که در شهررضاست. ناهار را اونجا باشیم و بعد از ظهرهم به خونه باباجون و مادر بزرگ من( که شما گل پسری میگی باباجون ومادربزرگ منند)بریم وقتی که رفتیم برای زیارت دیدیم خیلی شلوغه ،تصمیم بر این شد که به شهرستان دهاقان کمی بالاتر از شهررضا بریم .پارک قشنگی اونجا بود و خیلی هم خنک.خلاصه تا بعداز ظهر اونجا بودیم وبعد رفتیم به خونه باباجونم.چند تا عکس هم از باغچه خونه باباجون گرفتم که خیلی با صفا بود

عکس پایین نیلوفر( که امیرحسین بهش آجی نیلوفرمیگه) ونازنین فاطمه

نازنین فاطمه(دختر خاله امیرحسین) محمد جواد(پسر خاله من) و نازنین زهرا(نوه دایی من)

چندتا عکس تو باغ آقاجون امیرحسین

فکر کنم بادوم تلخ خوردیشاکی

روز شنبه 18 مرداد تولد امیر رضا بود که خیلی خوش گذشت بهت

عکسهایی از تولد امیر رضاجون

قبل از شروع جشن دو تا پسر خاله

زهرا،نیلوفر ،امیر رضا ،امیرحسین،نازنین فاطمه

عزیز دلم امیر رضا جون تولدت مبارک .ایشالله  تولد 120 سالگیت.

این چند روز که خونه ی آقاجون بودیم خیلی بهت خوش گذشت مخصوصا روز اول و شب آخر که پارک رفتیم و با بچه ها حسابی بازی کردی .شب آخری که اونجا بودیم قرار شد بریم پارک .مادر گفت امیرحسین الویه دوست داره ،من گفتم این تا اومدم بقیه جمله ام را بگم خودت گفتی عاشــــــــــــــــــــــــــــــق الویه اسقه قهه

پستمون خیلی طولانی شد برگشت از اصفهان با عکسهای دیدنی در پست بعدی...

پسندها (5)

نظرات (9)

مريم
23 مرداد 93 23:32
سربزن
مامان امیرحسین
پاسخ
به روی چشم.اومدم پیشتون
مریم (مامان ثنا)
24 مرداد 93 0:07
سلام همیشه به سفر پس چرا من را خبر نکردی در خدمت باشیم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام.ممنون خدمت از ماست .انشالله فرصتی دیگه این سری اصلا وقت نشد
مادارنه
24 مرداد 93 1:10
سلام وب سایت مادرانه یک پرتال جامع در زمینه بارداری و بچه داری میباشد . لطفا از سایت ما دیدن فرمایید و در صورت تمایل لینک ما را در قسمت پیوند های خود قرار دهید . مادرانه http://madaraneh.com/ با تشکر
بابا و مامان
25 مرداد 93 16:42
عزیزم چه عکسهای ماهی همیشه خوش باشی عزیز دلم الاهی فدات شم ببین چقدم خجالتی نشسته تو عکسهای تولد همیشه خوش باشی مامان جون
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنون خاله جون.منو خجالت سلامت باشید
بابا و مامان
25 مرداد 93 16:43
خصوصی عزیزم
مامان امیرحسین
25 مرداد 93 19:07
ماشالله گل پسر چه پسر خوش عکسی خوب بلدی ژست بگیریا!! چه جاهای قشنگی رفتی چه باغ خوشکلی تولدم که داشتین حتما حسابی بهت خوش گذشته انشالله همیشه لبت خندون باشه خاله جون
مامان امیرحسین
پاسخ
نظر لطف شماست جاتون خالی خیلی قشنگ بود بله تولد پسملی خاله خیلی خوش گذشت.ممنونم از دعای قشنگتون
آبجی
27 مرداد 93 10:07
ممنون مشم به ما سری بزنین.
مامان امیرحسین
پاسخ
با کمال میل اومدم پیشت
مامان جونی
27 مرداد 93 17:24
همیشه به گردش و شادی عزیزم افرین به گلپسر که خوب ژست می گیری تا مامان عکس بگیره تولد امیررضا جون هم مبارک چقدر بچه ها خوشحال میشن از دیدن فامیل. همیشه خوشحال باشی و تنت سلامت عزیزم
مامان امیرحسین
پاسخ
بله دیگه من پسر حرف گوش کنی هستم دیگه ممنونم همینطوره خیلی خوشحال شد وکلی بازی کرد.ممنونم از دعای قشنگتون
مامان پارسا
9 دی 93 11:58
سلام دوست عزیز، ماشالله چه پسر خوش تیپی دارید خدا حفظش کنه. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خانمی.ممننونم چشم حتما ،پیامک شد خواهش میکنم دوست عزیز