امیرحسین ناز ماهدیه خداامیرحسین ناز ماهدیه خدا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: •

حلول ماه ربیع.خبرخبر خبردار

1393/10/2 20:52
567 بازدید
اشتراک گذاری

پایان یافتن ماه صفر و فرا رسیدن ماه شریف و پر خیر و برکت
 
«ربیع‌الاول» را به امام زمان(عج) و شما دوستان عزیز
 
تبریک و تهنیت عرض می‌کنم


ازتون دعوت میکنم که حتما

 

                                                    بیایید ادامه مطلب تا خبرها را

 

ببینید

 

 

هر سال شب اول ربیع برای خانواده ما شب خاطره انگیزه ،لحظه لحظه شب اول ربیع سال

1432هجری قمری یادم میاد که شبی بود پر از دلشوره واسترس ،آخه روز اول ربیع قرار بود گل پسری به جمع ما بپیونده وبه دنیا بیاد (به قول امیرحسین از دنیا بیاد)خنده

وبلاخره لحظه ی موعود فرا رسید و خدا امیرحسین ما را زمینی کرد و من و بابایی را شادمان.جشنجشنجشن

خدایا هزاران مرتبه شکرت

واین هم عکسی از شناسنامه امیرحسین عزیزم 

ما هم هر سال برای پسرگلمون دوبار جشن میگیریم شب اول ربیع و شب 16 بهمن.

دیشب بابایی به همین مناسبت شیرینی خرید  لباسی هم که پوشیدی کادوی کوچک برای این روز به یاد

موندنیهمحبت

امیدوارم همیشه سالم وشاد باشی گلم.

یه روز قبل از اربعین رفتیم اصفهان دایی علی رفته بود کربلا و قرار بود که برگرده بابایی بردمون و قرار شد که بابایی

برگرده وما چند روزی اونجا بمونیم تا دایی بیاد بعد خودمون برگردیم .صبح روز یکشنبه بابایی آماده میشد میخواست حرکت کنه که امیرحسین بیدار شد وشروع کرد به گریه که چرا میخواهی بری

با هر زبونی که میخواستیم آرومش کنیم نشد که نشد آقاجون و مادر گفتند گریه نکن دایی میاد برات سوغاتی میاره همین شد که دیگه امیرحسین هم آروم شد .واین شد که بهانه گیریهای گل پسرما این شد که دایی کی میاد من دلم براش تنگ شده،گفتگوی بین من وامیرحسین:

امیرحسین:دایی کی میاد دلم براش تنگ شده

من:برای سوغاتی یا دایی

امیرحسین :برای دوتاش

من:میخوای چکار کنی

امیرحسین:میخوام دایی اومد سوغاتیمو بگیرم ،بعد بریم خونمون بخوابیم

ومنتعجبقه قههقه قهه

این عکس وسطی عکس یه تکواندو کاره که هیچی از تکواندو نمیدونه ولی میخواد بره مبارزه کنه قه قهه

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

حدیث
3 دی 93 11:50
سلام خاله جونم من حدیثم تو جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم میشه بهم رای بدین؟ اگه تونستین به دوستاتونم میگین لطفا!؟ کافیه65 رو به100089891010 بفرستین یه دنیا ممنونتم به مام سر بزنین دوست شیم
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام . حتما میام پیشتون
مریم(مامان ثنا جون)
3 دی 93 14:37
سلام شازده پسر بازم اومدی اصفهان و خبر ندادی عزیزم تو هم مثل ثنا جون دایی علیت رفته بود کربلا...چه جالب.. انشاالله که همیشه خوش و خرم باشید ..قدم نو رسیده در شب اول ربیع الاول را هم بهتون تبریک میگم..امیر حسین جون تولدت مبارک...
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام خاله جوناینبار هم نشد چه جالب دایها رفتند کربلا سلامت باشید.قدم( نو رسیده)البته چهار ساله که رسیده ممنونم بابت تبریکهاتون بوس برای ثنا گلی
بابا و مامان
4 دی 93 11:58
سلام عزیز دلم تولدت مبارک
مامان امیرحسین
پاسخ
سلام ممنونم خاله جون
بابا و مامان
4 دی 93 12:21
خصوصی عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
4 دی 93 13:03
خصوصی عزیزم
مهشیدمامان امیرحسین
4 دی 93 23:57
عزیزم روز تولدت چه روز خوبیه چه خوش میگذره دوبار تولد گرفتن کیک وشیرینی و کادو خوش به حالت اقااااااا اولین سالگرد تولد امیرحسین ماهم مصادف یا اول ربیع الاول بود حالا بگو ببینم شازده سوغاتی چی گرفتی؟
مامان امیرحسین
پاسخ
بله خاله جون خودمون هم اینروز را خیلی دوست داریم.واقعا خیلی خوش میگذره مخصوصا کادو گرفتنش چه خوب اولین سالگرد در اول ربیع الاول تولدش مبارک ایشالله صد ساله بشه سوغاتیم یک تانک و یه سری لوازم آشپزخونه که برای دختر خالم بود ولی من یواشکی گرفتمش برا خودم
مامان جونی
8 دی 93 13:48
تولدت مبارک عزیزم به به چه شیرینیهایی. امیدوارم همیشه ایام به کام و دلت شاد و لبت خندون باشه سوغاتیهات هم مبارک
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم خاله جونی جاتون خالی. ممنونم از لطفتون سلامت باشید